Subject: Esindajate nimetamine posti üleandmiseks ja vastuvõtmiseks
From: "Info" <[email-masked]>
To: "info.fin list"
Date: Thu, 30 May 2024 13:18:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient

Tänan Teid pöördumise eest.

Volitus on aktsepteeritud ja see on tänasest kehtiv.

Kaunist päeva jätku

Liis

nõustaja

[email-masked]

+372 661 6616

Kliendikeskus

Omniva Eesti

Pallasti 28 10001 Tallinn

www.omniva.ee

------------------- Algsõnum -------------------
Saatja:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >;
Vastu võetud: Thu May 30 2024 10:15:32 GMT+0300 (Eastern European Summer
Time)
Saaja: Eesti Post AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Omniva
Omniva <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Teema: Esindajate nimetamine posti üleandmiseks ja vastuvõtmiseks

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Esindajate nimetamine posti üleandmiseks ja vastuvõtmiseks

Registreerimise kuupäev: 29.05.2024

Registreerimise number: 1.1-15/2513.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.